Барселона намери начин да се справи с кризата, исторически жертва "Камп Ноу"


Барселона намери начин да се справи с кризата, исторически жертва "Камп Ноу"
Снимка: Getty Images/Guliver

2018 0

Испанският шампион Барселона е намерил начин, по който да се справи с кризата, която се оформя поради ситуацията с коронавируса. Каталунците ще продадат правата за името на стадиона си за срок от 1 година, което значи, че следващият сезон те няма да домакинстват на познатия "Камп Ноу" (все още не е ясно как ще се казва стадионът).

"Камп Ноу" е най-големият стадион в Европа с над 99 000 места. Никога не е имал спонсор от самото си отваряне през далечната 1957 година. От клуба имаха планове да изчакат и да продадат името за първи път в своята история през сезон 2023/24.

"Искаме да изпратим глобално съобщение: За първи път в историята някой ще има възможност да постави своето име на "Камп Ноу", а постъпленията ще са за цялото човечество, не само за Барселона. Инициативата се ражда от извънредната ситуация. Мислим, че трябва да имаме много бърз отговор, оставяйки нашата скъпоценна корона в сервиза" - заяви вицепрезидентът на клуба Жорди Кардонер.

Той допълни още, че от Барселона ще изслушат оферти и от компании, и от лични фондации. Освен това, желанието е името "Камп Ноу" все пак да бъде запазено, като идеята е да се добави към името на новия спонсор. От клуба се надяват сделката да бъде финализирана в предстоящите седмици. Междувременно, стана ясно, че Неймар ще получава два пъти по-малко, ако се върне в Барселона.

Етикети:
Sportlive.bg

Още по темата


Timeout


виж всички
Реклама

Избрано от Бокс


Продукт за 200 милиона: Какво в цифри е Антъни Джошуа за британския бокс?

Предвид своята популярност и високия си коефициент на успехи в битки, при това на успехи с нокаут, не е изненада,...

Реклама

Най-четени новини


виж всички
Реклама