След смъртта на Брайънт: Какво всъщност се случи с артикулите на Коби в сайта на "Найк"


След смъртта на Брайънт: Какво всъщност се случи с артикулите на Коби в сайта на "Найк"
Снимка: Getty Images/Guliver

5178 0

След като ESPN първи информираха, че Nike са спрели умишлено продажбите на всички артикули с логото и името на Коби Брайънт, в четвъртък стана ясно, че целият инвентар от колекцията на Черната мамба е бил изкупен от сайта на компанията, пишат ESPN и "Marketwatch". 

Най-популярният спортен сайт в света информира часове след публикацията, че американският гигант е спрял продажбат на артикули заради злоупотреба от страна на трети лица при препродажба, друг източник на "Найк" е разкрил, че инвентарът, наличен в сайта на компания е свършил, а нов такъв няма да бъде наличен, докато ръководството на гиганта за спортна екипировка не измисли подходяща стратегия за специалните серии на Коби Брайънт, която да е уважителна към трагичната смърт на легендата и 13-годишната Джиана, както и към семейството му. 

Според информация на ESPN, има много магазини в САЩ, които отказват да повишат цената на фен артикулите с логото на Коби Брайънт, или изобщо не продават наличния си инвентар. В това число и един от големите играчи на пазара със спортни стоки "RIF LA", чието изявление гласи, че всички онлайн поръчки са били изтеглени, а клиентите са получили парите си обратно. Магазини в Денвър, Лас Вегас, Лос Анджелис и други големи градове в САЩ са предприели същите действия, пишат големите американски медии. 

"Marketwatch" пък информира, че от "Найк" са изпратили електорнна поща, информирайки че целият наличен инвентар на сайта е разпродаден. В същото време бизнес анализатор е коментирал пред медията, че "не е изненадан" от факта, че кецовете и мърчендайзът са приключили, тъй като артикулите с логото на Коби не са били сред най-продаваните и съответно американският гигант не е разполагал с голям резерв на инвентар с марката на Брайънт. 

След двете различни информации, които бяха предоставени до ESPN от различни източници на компанията, фактът е, че към петък сутрин българско време все още няма никакви артикули с името и логото на Коби Брайънт. Продължава дискусията в щаба на "Найк" как да бъде почетена паметта на легендарния баскетболист. В същото време преди Мача на звездите в НБА се очакваше да бъде пусната нова серия маратонки с неговото лого, но в момента този проект е поставен в "пауза". Все още няма категорично решение от страна на американската компания по темата. 

Междувременно феновете на баскетбола бяха разочаровани, че Лос Анджелис Лейкърс като организация не реагираха след смъртта на Коби Брайънт, но причината за това е фактът, че клубът е искал да покаже уважение към семейството на баскетболиста. В четвъртък Лейкърс публикуваха редица съобщения за смъртта на Коби, но едва след като съпругата му Ванеса Брайънт за първи път коментира случилото се (сърцераздирателната ѝ публикация вижте в тази статия)

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от Левски

Рекордният трансфер на Левски и Сираков: Искаха 20 млн., а Гонзо стана историческа издънка

През този зимен трансферен прозорец Левски се раздели с двама от титулярите в нападението си - бразилците Роналдо...

Реклама
Най-четени новини

виж всички