"ИКЕА" пренесе маркетинга си на ново ниво покрай "Кристиано Роналдо срещу "Кока-Кола" (СНИМКА)


"ИКЕА" пренесе маркетинга си на ново ниво покрай "Кристиано Роналдо срещу "Кока-Кола" (СНИМКА)
Снимка: GettyImages

5072 0

Голямата звезда на Португалия Кристиано Роналдо вече пренаписа историята на Европейското първенство по футбол, след като стана голмайсторът на всички времена за шампионата на Стария континент, задминавайки Мишел Платини и достигайки 12 гола (за момента).

Въпреки великолепното му представяне на терена обаче (3 гола и 1 асистенция в два мача - срещу Унгария и срещу Германия) петкратният носител на "Златната топка" попадаше далеч по-често в центъра на вниманието заради действие извън играта.

КОГАТО СИ НА ЕВРО 2020, А НЕ ЗНАЕШ КОЙ Е КРИСТИАНО РОНАЛДО (ВИДЕО)

Както вече вероятно сте се досетили, става въпрос за прословутото му действие срещу един от основните спонсори на Евро 2020 - "Кола-Кола", което се изрази в това, че Кристиано премахна продуктите им от обектива на телевизионните камери по време на пресконференция и призова хората да не го консумират, а да го заместят с вода.

Случилото се получи огромен отзвук и редица други футболисти и треньори също взеха отношение по въпроса по един или друг начин. От "Кока-Кола" също не останаха безучастни и отговориха подобаващо на Роналдо (вижте как).

Макар и вече да мина доста време от сцената, популярната марка "ИКЕА" пренесе маркетинга си на ново ниво, като яхна популярността на Кристиано и действието му, за да промотира свой продукт.

Идеята на компанията е гениална, като в центъра е бутилка за многократна употреба, която да се използва само за... вода, какъвто бе и призивът на португалеца. Тя е кръстена със символичното наименование "Кристиано".

РОНАЛДО "ВЗЕ ХЛЯБА" НА РАБОТНИК НА ЕВРО 2020 И МУ ПОКАЗА КАК СЕ ПРАВИ (ВИДЕО)

"Пийте вода устойчиво" - написаха от "ИКЕА" (за Канада) в личния си профил в социалната мрежа "Инстаграм". Публикацията бе харесана и коментирана от милиони, като коментарите са одобрителни за идеята, а някои от тях дори се шегуват: "Можем ли да пием кола в тази бутилка?".

Едва ли от маркетинга на "Кока-Кола" са останали очаровани от действието на 36-годишния нападател и със сигурност вече развиват идеи, с които да си възвърнат загубите. Същевременно обаче "ИКЕА" се възползва от ситуацията по максимално добър начин. Вижте и самата бутилка на снимката по-долу.

 

 

ИСТОРИЧЕСКА ДИСЕКЦИЯ НА МЕГАДЕРБИТО ПОРТУГАЛИЯ - ФРАНЦИЯ: НАДМОЩИЕ И МОТИВИ ЗА МЪСТ

"РОНАЛДО Е АБСОЛЮТЕН ЛИЦЕМЕР, ОБИЧА "КОКА-КОЛА" (ВИДЕО)

Етикети:
Sportlive.bg

Още по темата


Timeout


виж всички
Реклама

Избрано от Из архива


Най-големият обир в историята на олимпийските игри

Йордан Йовчев безспорно е емблема на българската спортна гимнастика и един от най-успешните българи на олимпийски...

Реклама

Най-четени новини


виж всички
Реклама