Правилно ли беше признат голът на Гризман за Барселона срещу Гранада?


Правилно ли беше признат голът на Гризман за Барселона срещу Гранада?
Снимка: Getty Images/Guliver

1451 0

На почивката Барселона води на Гранада с 0:3 като гост, но резултатът далеч не е показателен за играта на двата отбора. Каталунците имаха късмета да открият резултата с ранен гол, който породи съдийски полемики дали трябва да бъде признат. 

В 12-ата минута Антоан Гризман се оказа зад отбраната на Гранада и изненадващо топката се озова в него след подаване на негов съотборник. Нападателят вкара, но страничният съдия вдигна флага за засада. Малко по-късно обаче главният арбитър зачете гола, тъй като при подаването топката е рикоширала в играч на Гранада. 

Дали попадението беше правилно признато - преценете сами във видеото:

Етикети:
Sportlive.bg

Още по темата


Timeout


виж всички
Реклама

Избрано от Бокс


Продукт за 200 милиона: Какво в цифри е Антъни Джошуа за британския бокс?

Предвид своята популярност и високия си коефициент на успехи в битки, при това на успехи с нокаут, не е изненада,...

Реклама

Най-четени новини


виж всички
Реклама