Все повече фокус върху ясните и разбираеми условия на бетинг бонусите


Все повече фокус върху ясните и разбираеми условия на бетинг бонусите
Снимка: Архив

1377 0

Всеки един букмейкър и прилежащото към него онлайн казино ще запознае своята аудитория с редица промоции и бонуси, които имат за цел да направят прекараното време значително по-приятно. Според анализаторите, все повече клиенти насочват вниманието си именно в тази посока и се запознават много по-подробно с всички условия на дадена промоция.

Едно интересно ревю тук - www.efirbet.com/efbet-bonusi/ ни показва и всички налични промоции, както и изисквания за изпълнение на бонуси, които даденият оператор е поставил. И докато България продължава да бъде сериозен хегемон в тази политика, то на запад ще открием някои нови норми, които не само променят пазара, но и значително ограничават някои свободи на самите оператори. Ще забележим, че например комисията за реклама и честни практики насочва вниманието си върху рекламни кампании, които се опитват да привлекат лоялни потребители.

Ето защо например някои реклами, в които присъстват термини като "Заложи сега" са напълно изключени от ефирното време. Към това трябва да добавим присъствието на други кадри, мотивиращи зрителите към по-безотговорно поведение и още много други. По-важното е, че ще открием една значително променящ се политика, в която всеки един оператор се стреми да предлага забавление и удоволствие от риска, но реномираните брандове отдавна приеха една ново посока на работа и официално заявиха, че всеки един почитател и потребител трябва да бъде разумен и да внимава, когато използва своите средства.

Подобни мерки са отдавна наложени в Европа, но трябва да запомним нещо друго, когато става въпрос за България, тук законодателството поставя не просто драконови мерки относно рекламата, но и изисква всеки един бранд да предостави необходимите средства за помощ, както и интегрирането на опции, с които при евентуални отклонения ще започне да се отразява много по-неприятно на цялата основна идея. Ще открием, че профилът на даден клиент не само  предоставя възможност за теглене на печалби и правене на депозити, но и позволява активирането на лимити, замразяването за определен период от време и още много други. Ако обърнете малко повече внимание на ефирните или интернет реклами, няма как да не забележите, че никой вече не обещава възможност за безкрайни и още по-важното - лесни печалби.

Преди да се появи комисия, която да започне да регулира този пазар, подвеждащите реклами бяха факт, при това за всяка една индустрия, която се опитваше да ни покаже своя продукт. В това отношение трябва да забележим, че след като се говори за услуга като възможността да се правят спортни прогнози или да се играят популярни казино игри, тук се фокусираме предимно върху развлекателния подход. Ето защо и повечето реклами са точно с по-леки мотиви и ни представят до голяма степен по-интересните опции - представянето на пълното портфолио вече се пренася в анализаторските платформи, които винаги предоставят информацията напълно безплатно.

Какво трябва да запомним? Рекламите днес винаги приканват към отговорна игра, запознават ни колкото се може по-подробно с най-търсените опции и винаги посочват, че платформите са подходящи за лица над 18-годишна възраст. Точно по тази причина не трябва да се изненадваме и от основните факти. Генерално всяка една рекламна кампания на букмейкъра е ориентирана към клиентите, но вече не се говори за джакпоти, не се говори и за големи печалби, все пак това са подвеждащи елементи, които не се смятат за правилни. Някои брандове просто предпочетоха да сменят подхода си и това се отрази веднага на крайния резултат.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ТЕНИС

Турнирът, от който Григор Димитров изкара пари за цял живот: Къде и кога взе милиони с 5 мача?

Тенисът може да бъде доста суров спорт към състезателите, които са ранкирани по-ниско. Много разходи и нетолкова...

Реклама
Най-четени новини

виж всички