Верстапен се ядоса на колата за безопасност след загубата в Австралия


Верстапен се ядоса на колата за безопасност след загубата в Австралия

1478 0

Астън Мартин и Мерцедес започнаха да предоставят официални "коли за безопасност" на Формула 1 през изминалата година. 

Автомобилът за безопасност на Астън Мартин, управляван от бившия състезател на DTM Бернд Мейландер, беше пускан два пъти по време на неделното състезание от 58 обиколки след отбив от Карлос Сайнц-младши и катастрофата на Себастиан Фетел.

Макс Верстапен, който взе и двата рестарта от второ място зад лидера от Ферари, каза, че Астън е „като костенурка“, което пречи на пилотите да рестартират състезанието с достатъчно топлина в гумите.

Има толкова малко сцепление, а колата за безопасност караше толкова бавно, че беше като костенурка. Невероятно! За да карам 140 [км/ч] отзад направо, нямаше повредена кола, така че не разбирам защо трябва да караме толкова бавно. Трябва да разберем причината. Със сигурност колата за безопасност на Мерцедес е по-бърза заради допълнителната аеродинамика, защото този Астън Мартин е наистина бавен. Определено има нужда от повече сцепление, защото гумите ни бяха студени. Доста е ужасен начинът, по който караме зад колата за безопасност в момента.

Победителят на Гран при на Австралия Льоклер каза, че споделя мнението на колегата си от Ред Бул, но не е казал нищо по време на състезанието, за да " не внася допълнително напрежение".

 

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от Левски

Рекордният трансфер на Левски и Сираков: Искаха 20 млн., а Гонзо стана историческа издънка

През този зимен трансферен прозорец Левски се раздели с двама от титулярите в нападението си - бразилците Роналдо...

Реклама
Най-четени новини

виж всички