Ботев Пловдив учи българските клубове на маркетинг и как да върнат феновете на стадиона


Ботев Пловдив учи българските клубове на маркетинг и как да върнат феновете на стадиона
Снимка: botevplovdiv.bg

953 0

Последната година показва, че Ботев Пловдив е един от най-будните клубове у нас, що се отнася до маркетинг, връзка с феновете и желание за внедряването на иновации в българския футбол.

"Канарчетата" взеха участие в редица благотворителни инициативи, помогнаха на много нуждаещи се, а освен това, непрестанно показват желание за развитие във всякакъв аспект. Ръководството на "жълто-черните" поде нова кампания, с която цели да обогати както своите, така и чуждите знания за общото благо на родния футбол. 

Пловдивчани организираха безплатен онлайн семинар, в който специалисти от различни клубове в Европа ще запознават родните такива с модерни и иновативни практики, които биха могли да върнат феновете по стадионите.

Ето какво съобщиха от Ботев на клубния си уебсайт:

Динамиката на футболния бизнес изисква от клубове да бъдат все по-иновативни и по-адаптивни към глобалните тенденциите.

Това е и една от причините Ботев (Пловдив) да инициира организирането на безплатни онлайн мрежови сесии, по време на които изявени професионалисти от редица футболни клубове в Европа ще споделят своя опит с българските си колеги.

Ще се засегнат теми като маркетинг и брандово развитие, създаване и продажба на спонсорски пакети, оптимизиране на клубни активи, привличане и комуникации с феновете.

Днес се проведе и първата онлайн среща, на която основен гост бе Пол Рийвс, Търговски директор на един от най-старите футболни клубове в света – Шефилд Юнайтед. Пол води Търговския отдел на Шефилд от почти 10 години. Отговаря за реализирането на Клуба в сферите на корпоративните партньорства, маркетинг, брандово и бизнес развитие, корпоративни и ВИП пакети, събития и мачова организация.

От октомври 2022, Пол също така е официален представител за Чемпиъншип в Търговския Комитет на Английската Футболна Лига (EFL).

Срещата беше отворена за представители на всички клубове от Първа Лига и засегна наболели за българския футбол теми, сред които оптимизиране на клубните активи, брандово позициониране, активации с феновете и увеличаване на посещаемостта по стадионите.

Футболен клуб Ботев (Пловдив) изказва своите благодарности към Пол Рийвс за готовността му да се включи в тази инициатива и за вниманието, с което подходи към всеки зададен към него въпроси по време на срещата.

Благодарим на клубовете в България, които откликнаха на нашата покана. Ще продължим да привличаме и споделяме интересни футболни събеседници и вбъдеще.

Поднасяме благодарности и към Илиян Бойчев, който умело модерираше срещата за всички участници.

Ето с кои свои футболисти "канарчетата" временно се разделиха

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ТЕНИС

Турнирът, от който Григор Димитров изкара пари за цял живот: Къде и кога взе милиони с 5 мача?

Тенисът може да бъде доста суров спорт към състезателите, които са ранкирани по-ниско. Много разходи и нетолкова...

Реклама
Най-четени новини

виж всички