Защо голът на Карим Бензема бе отменен правилно? Обяснение от рефер (ВИДЕО)


Защо голът на Карим Бензема бе отменен правилно? Обяснение от рефер (ВИДЕО)
Снимка: Getty Images

11537 0

Реал Мадрид не убеди във финала на Шампионска лига, но победи Ливърпул, спечелвайки невероятната 14-а титла в турнира.

Мърсисайдци държаха инициативата през по-голямата част от мача, отправяйки 9 точни удари и уцелвайки 1 греда срещу едва 2 на съперника. 2-е положения за "лос бланкос" обаче бяха достатъчни за 2 попадения.

Първото от тях падна в самия край на първото полувреме. Тогава след суматоха в наказателното поле на "червените" Карим Бензема се възползва и откри резултата.

Попадението обаче бе обстойно разгледано и отменено от "ВАР". Решението предизвика бурни реакции на недоволство сред феновете на "белия балет". Правилно ли беше обаче то? Според бившия съдия с 9 години опит във Висшата лига Питър Уолтън отговорът е "да". 

"Всъщност е много лесно. Бензема е в позиция на засада, тъй като топката се върна при него. Тя се отклони от Фабиньо и поради това Бензема е в засада", коментира бившият арбитър. 

"Ако Фабиньо бе върнал топката целенасочено назад, то тогава не би имало нарушение. Но това не е така, следователно засада има", допълни още той. 

Вижте гола на Винисиус, който направи Реал шампион на Европа

Video edited on Kapwing

Етикети:
Sportlive.bg

Още по темата


Timeout


виж всички
Реклама
Избрано от Висша лига

"Отвличания, грабежи и корупция: Откъде са парите на Роман Абрамович - разследване"

Руският олигарх Роман Абрамович продължава да бъде едно от най-обсъжданите имена във Великобритания. Собственикът...

Реклама
Най-четени новини

виж всички