Разследват марка вода, рекламирана от Роналдо, заради фалшиви здравни твърдения


Разследват марка вода, рекламирана от Роналдо, заради фалшиви здравни твърдения
Снимка: Getty Images

3801 0

При едно от последните пътувания на Кристиано Роналдо до Испания, футболната звезда представи най-новото си бизнес начинание. Нападателят на Ал Насър спонсорира компанията за минерална вода, превръщайки се в едно от лицата на URSU. Марка, базирана в Авила, северозападно от Мадрид.

Определяна като "много повече от вода", служителите на компанията уверяват, че с напитката възнамеряват да "подобрят качеството на живот на населението като цяло:. На уебсайта си компанията твърди, че поради местоположението на базата, сред порестите скали на Авила, техният продукт е защитен от "външни агресии, гарантиращи стабилни и постоянни характеристики, без да страда от човешко или химическо замърсяване".

El País с разследва зад кампаниите

Не всичко обаче е така, както изглежда. Според El Comidista, клон на испанския вестник El País, който е специализиран в гастрономията, предупреждава за редица преувеличени твърдения в промоциите. Например, те показват, че няма никакви доказателства, че водата от Авила е по-добра от другите и че всички научни изследвания по въпроса са заключили, че тя е "с ниско или съмнително качество".

За да влошат нещата, няма препратки под формата на разрешение за вода от Авила в официалното решение на испанското правителство относно това какво може и какво не може да се каже от компаниите по отношение на ползите за здравето. Освен това няма коментари от решението относно "Антиоксидантна вода", едно от предполагаемите предимства на напитката, тъй като капацитетът на водата да бъде антиоксидант е практически несъществуващ.

Рекламната кампания, пусната от компанията, показва изображения на огромно количество вода, което се предполага, че идва от лагуната El Oso в Авила. Бързо сканиране през Google Maps показва, че това не е така: изображенията, показани в рекламния материал от URSU9, нямат нищо общо.

Разобличените лъжи

В друга реклама се появява водопад, който всъщност е място в Португалия. Ако видеоклипът, който рекламира водата, не е напълно точен, историята зад предполагаемата приказка за водата не е изцяло вярна. Според версията на компанията за събитията регионът, откъдето идва водата, дължи името си на мечките, които посещават района, за да пият. Това обаче не е така, тъй като специалисти от региона потвърдиха, че името няма нищо общо с това и е напълно невярно.

Последното от фалшивите твърдения, които El Comidista представя, идва от подробен анализ на pH броя на водата в бутилките. Въпреки факта, че компанията твърди, че нивото на рН на техния продукт е 9, най-високото събрано число в данните е 8,62, което означава, че истинското ниво на рН е три или четири пъти по-ниско от предложеното.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от Левски

Рекордният трансфер на Левски и Сираков: Искаха 20 млн., а Гонзо стана историческа издънка

През този зимен трансферен прозорец Левски се раздели с двама от титулярите в нападението си - бразилците Роналдо...

Реклама
Най-четени новини

виж всички