Ще станат ли бонус код бетинг офертите по-чести при родните букмейкърски къщи?


Ще станат ли бонус код бетинг офертите по-чести при родните букмейкърски къщи?
Снимка: Архив

1120 0

В последните 10-на години сте получили толкова много промоционални оферти, че най-вероятно дори не им обръщате внимание. В повечето случаи същите идват под формата на бонус кодове, които да поставите при следващата поръчка или операция в дадената платформа. Те дават някои особени преференции или се натрупват в профила. Все по-често забелязваме, че дори букмейкърите предоставят такива. Анализаторите са категорични, че именно тези като промо код за Ефбет дават и най-добрите условия за  своите клиенти, като повишават значително бонусите и позволяват по-добра игра с по-малко рискове, особено след като не използваме нашите лични средства.

Очевидно е, че този вид промоция работи,  но по някаква причина не е сред най-наложените в сферата на онлайн залозите. Това не трябва да ни изненадва, все пак портфолиото на повечето оператори е пълно с най-различни промоции, но точно този подход не е сред най-разпространените.

Винаги ще открием повече подробности относно това какво са бонус кодовете и къде можем да ги открием в дадена платформа. Честа практика е да присъстват в секцията на анализаторите и тяхната роля е да бъдат компенсация за прекараното време в четене, но когато се вземат от едната платформа и се пренесат в другата, от обявените условия, даден играч може да получи малко повече, като по този начин се изразява благодарност за всичко прочетено и за инвестираното време.

Има други моменти, в които при наличието на кампания ще се пуснат свободно в различни спортни и информационни канали, за да се обяви нова услуга или да се запознаят повече играчи с новите предизвикателства. Този подход също работи и печели вниманието на аудиторията, но отново не може да се смята за толкова наложен или успешен и дори това има  разумно обяснение.

Ако разгледаме по-обстойно портфолиото на даден бранд, веднага ще открием, че имаме редица бонуси, които освен стандартните начален и бонус за презареждане, присъстват и други предложения като безплатен залог, бонус без депозит, персонален бонус и още много допълнителни възможности. Операторите подчертават често своята щедрост и не се притесняват да предоставят всичко необходимо на аудиторията, особено след като говорим за наличието на толкова сериозни и приятни предизвикателства. Казусът тук е, че генерално в промоционалните кодове не се инвестира толкова много, защото са по-често с опознавателна цел.

Освен това брандовете така или иначе предлагат доста добри условия и без тях, следователно единственият им шанс да бъдат приоритет или да започнат да печелят внимание на аудиторията, става възможен с повишаването на тяхната стойност и предоставянето на нови услуги. Друг е въпросът, че точно това въвеждане се смята и за едно от най-досадните, при това в редица случаи, въвеждаме такива кодове от смс-и, понякога ни трябват за отключването на профила и при редица други случаи, а е далеч по-лесно самото потвърждаване да става малко по-бързо.

С други думи, това е оферта, която може да спечели вниманието на мнозина и още толкова биха  използвали подобен код, но проблемът е, че често няма да го открият толкова лесно, а и още по-често същият е предоставен за нови клиенти. Брандовете знаят много добре тези ограничения, но не променят стратегията си, особено след като работи. С оглед на това и посочените разнообрази промоции, подозираме, че клиентите ще простят по-слабото представяне на този вид бонуси.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от Левски

Рекордният трансфер на Левски и Сираков: Искаха 20 млн., а Гонзо стана историческа издънка

През този зимен трансферен прозорец Левски се раздели с двама от титулярите в нападението си - бразилците Роналдо...

Реклама
Най-четени новини

виж всички