БФС с мощна пиар кампания в подкрепа на Борислав Михайлов


БФС с мощна пиар кампания в подкрепа на Борислав Михайлов
Снимка: БФС

2827 0

В няколко поредни дни Българският футболен съюз се набива на очи с мощна пиар кампания в подкрепа на завърналия се на бял кон президент - Борислав Михайлов. Легендарният вратар изненадващо реши да оттегли оставката си, която подаде през есента на 2019 година, и да застане отново начело на БФС.

Макар и с известни спънки с Агенцията по вписванията, Михайлов все пак беше вписан отново като президент, а от БФС го определиха като "демократично избран президент", който има "легитимността" да управлява българския футбол. Любопитно е как си легитимен президент, когато суверенът (разбирайте футболните фенове) ти няма доверие, не те подкрепя и не желае да управляваш повече футбола в България.

Михайлов, под чието управление българският футбол стигна дъното, се завърна, защото в негово отсъствие нищо не се подобрило. Макар и преди време да обеща, че това ще бъде последният му мандат начело на БФС, Боби Михайлов дава явни знаци, че не смята да се оттегля и по всичко личи, че ще се кандидатира и на следващия изборен конгрес.

За това можем да съдим и от последните публикации на официалната страница на БФС, където последователно се похвалиха с различни партньорства, спонсорства и тем подобни, в които най-напред изпъква името на Михайлов. Сиреч - ако не е Боби, БФС яко ще го закъса откъм спонсори.

В понеделник БФС съобщи, че са сключили партньорство с Volkswagen. „Българският футболен съюз благодари за огромното доверие от страна на толкова сериозен и познат бранд, символ на качеството в производството на автомобили. Самият факт, че Volkswagen е партньор на УЕФА и основен спонсор на наскоро завършилото Европейско първенство, говори както за стойността на марката, така и за отношението й към футбола“, заяви президентът на БФС Борислав Михайлов.

Днес (31 август) от БФС излязоха с новината: "Българският футболен съюз с пореден спонсорски договор". В нея става въпрос за преподписване на рекламния договор с Vivacom. В края на текста се казва следното: "Преподписването на договора с VIVACOM е поредната отлична новина за Българския футболен съюз след завръщането на Борислав Михайлов начело на централата, след като в средата на юни бе обявено партньорството с новия генерален спонсор efbet, а в понеделник бе представено сътрудничеството с Порше БГ ЕООД, официален вносител на Volkswagen за България."

Разбирайте, че след завръщането на Боби Михайлов спонсорските и рекламни договори валят един след друг, както никога досега. И разбира се, че нямаме нужда от промяна на диктаторския режим на Михайлов, който е в сила от 2005 година насам. Въобще пропагандата в българския футбол тече с пълна сила и ще продължи така до следващите президентски избори - когато и да са те.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ТЕНИС

Стотици милиони: Колосалната точна сума пари, която Григор Димитров е заработил през цялата си кариера

Наскоро най-добрият български тенисист Григор Димитров отбеляза 600 поредни седмици в топ 100. Гришо се сблъска...

Реклама
Най-четени новини

виж всички