Феновете на Локо Пд искат да се върне публиката по стадионите, посочи 7 причини


Феновете на Локо Пд искат да се върне публиката по стадионите, посочи 7 причини

522 0

Феновете на Локомотив Пловдив изпратиха открито писмо до институациите в България, чрез което поискаха публиката в България да бъдат допускана до футболните срещи. В подкрепа на исканията си, привържениците изтъкнаха седем ключови точки. Сезонът в Първа лига се подновява на 5 юни, като на тази дата пловдивският тим приема Етър.

Ето и цялото изявление на феновете на Локо:

ДО МС, НОЩ, БФС, МФВС

В условията на продължаващата трети месец епидемия в България, ние, Клубът на привържениците на Локомотив Пловдив, нееднократно показвахме, че оценяваме адекватно ситуацията в страната и сме в състояние да предприемаме мерки, които са в пълно съответствие с наложените към момента изисквания за безопасност и спазване на социална дистанция.

Във връзка с това и предвид предстоящото възобновяване на провеждането на обществени събития на открито и закрито при спазване на определените изисквания, заявяваме следното:

В конкретния случай липсата на публика по стадионите в България се оказва предимство. Нерядко заетите места са едва 15-20% от капацитета на стадиона.

От това следва, че налагането на строги ограничения няма да бъде необходимо, просто защото няма върху кого да бъдат наложени.

Смятаме, че допустимата заетост от 30%, която е разрешена за обектите на закрито като театри, кина и т.н., трябва да бъде в сила и за стадионите. Нашите аргументи в подкрепа на това са следните:

1. Най-важното – стадионите са обекти на открито. Това елиминира опасността от предаване на зараза от циркулацията на въздуха в затворени помещения.

2. Стадионите са достатъчно просторни обекти, които позволяват безпроблемно спазване на социална дистанция.

3. Традиционно ниската посещаемост на срещите от нашето футболно първенство е под 30% от капацитета на обектите.

4. Спокойната обстановка по немалка част от нашите стадиони може да бъде заместител на посещението на паркове и градини.

5. Социалната комуникация при поддържане на социална дистанция е начин за поддържане на емоционалното здраве на любителите на спорта.

6. Приходите от билети са изключително важни за всички клубове в настоящата обстановка.

7. Не на последно място, с поведението си по време на епидемията привържениците на Локомотив Пловдив дадоха впечатляващ пример, който беше последван и от привържениците на други отбори, за отговорно поведение в извънредна обстановка. Ние показвахме, че приемаме ситуацията абсолютно сериозно и предприемаме всички задължителни и разумни мерки за опазване не само на нашата безопасност, ами и тази на хората около нас.

Горните аргументи ни дават основание да отправим апел до всички отговорни страни да подходят благоразумно и допустимият процент заетост на футболните стадиони да бъде определеният и за другите обществени обекти – 30%.

В тези дни това би било безценна помощ за футболните клубове, които също понесоха немалки финансови последици от извънредната ситуация.

Смятаме, че спряганото число от 300 зрители на мач не е достатъчно издържано, защото различните отбори имат различна публика, различни по капацитет стадиони и не е справедливо отбори, чиято публика е многобройна, да бъдат приравнявани на такива, чиято публика е по-малка от броя на футболистите, без ни най-малко да подлагаме на съмнение техните професионални качества.

Поздрави,

Фенклуб Локомотив Пловдив

Наскоро ръководството на Локомотив (Пловдив) публично изрази недоволството си от решенията на Българския футболен съюз за подновяването на Първа лига, като отправи три въпроса към футболната централа. Какви са те - вижте в този материал.

Етикети:
Sportlive.bg

Още по темата


Timeout


виж всички
Реклама

Избрано от Други


Роналдо - Феномена, който многократно разби прогнозите и завладя футболния терен

Роналдо Луиш Назарио де Лима - по прякор Феномена, а не "другият Роналдо" или "дебелият Роналдо". Много закачени...

Реклама

Най-четени новини


виж всички
Реклама