"Häagen-Dazs" разкри защо Гришо е първият тенисист, лице на марката


"Häagen-Dazs" разкри защо Гришо е първият тенисист, лице на марката
Снимка: принтскрийн

4611 0

Световноизвестната марка сладоледи Хааген-Даз сключи договор с най-добрия български тенисист Григор Димитров, правейки го свой посланик. От "Дженерал Милс" разкриха защо са ангажирали именно българската тенис звезда, за да популяризират още повече продуктите си.

"Бяхме омагьосани от фантастичното развитие на Григор и харизматичната му личност както на корта, така и извън него... Той не просто живее и "диша" нашите най-важни ценности, що се отнася до това да е абсолютен перфекционист в собствения си занаят, но в същото време той е човек, който налага тенденции, което кореспондира с нашата млада публика по цял свят", обясни Мат Салтер, директор на бизнес отдела на Häagen-Dazs за Европа и Австралия.

Димитров и фирмата са подписали споразумението за сътрудничество преди началото на Откритото първенство на Австралия. Марката е спонсорирала "Уимбълдън" миналото лято, като Димитров още тогава е помагал за рекламата на сладоледа. Той е представял пред минувачи в центъра на Уимбълдън лимитираните серии с вкус на ягода и на крем.

"Щастлив съм да бъда първият тенисист в историята, който е посланик на Häagen-Dazs. Този сладолед е извънземен", обяви самият Григор в социалните мрежи.

"Мога да се откажа от много неща, за да успея, но никой не може да ми отнеме моят Haagen-Dazs сладолед", казва още българинът по темата.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ТЕНИС

Турнирът, от който Григор Димитров изкара пари за цял живот: Къде и кога взе милиони с 5 мача?

Тенисът може да бъде доста суров спорт към състезателите, които са ранкирани по-ниско. Много разходи и нетолкова...

Реклама
Най-четени новини

виж всички