Изумително: Колко струва една реклама на тазгодишния Супербоул?


Изумително: Колко струва една реклама на тазгодишния Супербоул?
Снимка: Getty Images

715 0

Телевизионния гигнат в САЩ FOX, който ще излъчва тазгодишния финал по американски футбол в НФЛ, известен като Супербоул, първоначално обяви цена от около 7 млн. долара за 30-секундна реклама по време на мача - телевизионното събитие с най-висок рейтинг в САЩ.

Още: Нереално: Най-скъпият билет за Супербоул струва колкото 2 апартамента в София

Рекламата на Супербоул - още по-скъпа?

Корпоративното търсене обаче е надминало дори и скъпите очаквания на Fox. Телевизионната мрежа е продала най-малко 10 от своите спотове за Супербоул на цена от над 8 млн. долара всеки, информира CNN, позовавайки се на запознат източник.

Сумата от 7 млн. долара беше рекордна, така че 8 млн. долара вдига летвата още по-високо за мача през следващата година, предвид факта, че Супербоул е единствен по рода си спортен и медиен спектакъл.

Въпреки натиска в почти всяка друга сфера на телевизионната индустрия, Супербоул просто продължава да расте.

Сделките на цена от 8 млн. долара са сключени сравнително наскоро, според същите източници, след като някои очаквани рекламодатели са се опитали да се откажат от своите рекламни спотове.

Още: Великият възход и жалкото падение на един легендарен "ГИГАНТ"

Компании изтеглят рекламите си от Супербоул по най-различни причини. Понякога те ги резервират с месеци предварително, но впоследствие решават, че не разполагат с идеалното 30-секундно рекламно послание, за което да похарчат такава сума.

Хареса ли ти тази новина? Тогава не изпускай момент от спорта – последвай ни във Viber тук!

Тази година горските пожари в Калифорния са принудили застрахователната компания State Farm Insurance да се откаже от своя рекламен спот.

Няма обаче 100-процентови откази, тъй като компаниите, които са резервирали рекламно време за Супербоул и решат да не го използват, получават реклама в други предавания по Fox.

Още: Най-великото шоу на трева: Славната история на щастливия нещастник - Кърт Уорнър

Във всеки случай е имало повече от достатъчно компании, готови да ги заместят, което е и причината Fox да таксува по 8 млн. долара на реклама.

Част от предварително обявените рекламодатели бяха Pepsi, Anheuser-Busch InBev, Squarespace и Stellantis.

Много други компании ще представят своите рекламни планове в дните преди насрочения за 9 февруари мач, който ще се проведе в Ню Орлиънс и ще противопостави отборите на Канзас Сити Чийфс и Филаделфия Ийгълс.

Още: Неумиращата сила на вярата: Когато цял САЩ иска да те види долу, но затвориш устите на всички!

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ЦСКА

Зюмюр Бютучи от ЦСКА разгневява Ралф Рангник, баща си и... себе си с решение да напусне РБ Залцбург

Eдно от летните попълнения на ЦСКА - Зюмюр Бютичи, има нещо, за което съжалява в кариерата си дотук. И то е, че...

Най-четени новини

виж всички