Подробно обяснение за членските карти в Левски от Сираков, Колев и други "виновници" за идеята


Подробно обяснение за членските карти в Левски от Сираков, Колев и други "виновници" за идеята
Снимка: Официален сайт на Левски

6102 0

Някои от главните отговорници за новите членски карти в Левски, сред които мажоритарният собственик Наско Сираков и изпълнителният директор Павел Колев, разкриха повече подробности относно стартиралата кампания. Участие взеха и управителят на официалния магазин на Левски Пламен Петров, и членът на УС Петър Ганев.

"Още от първите дни на юни започнахме да водим сериозни разговори с Павел Колев на тема „членски карти”. Разбира се, моето желание беше месец по-рано да стартираме тази кампания, но преценихме и мисля, че това е правилно, че трябваше да предложим продукт, който напълно заслужават нашите привърженици и мисля, че до голяма степен успяхме, така че давам старт за начало на кампанията за членските карти" - започна Сираков.

"Това е първата стъпка към един много по-голям процес, който ще продължи поне няколко месеца. Той има за крайна цел да направи така че най-сетне да се сбъдне мечтата на всички привърженици на Левски, а именно във всеки момент да знаем колко точно са левскарите по целия свят. Не мога да разкрия повече детайли за целия проект. Като част от членската кампания се разработва и нов сайт на Левски, чрез който ще получаваме обратна връзка от хората.

Масовите карти ще бъдат произвеждани от клуба. Клубът във всеки един момент ще имаме възможност да ги правим. Кампанията ще стартира в 19:14 довечера. Луксозните ще се правят по специална технология в печатница, което означава, че ще имат по-дълъг технологичен срок за изпълнение. Масовите карти притежават QR код, който ще съдържа уникалния идентификационен код на всеки привърженик на Левски. Това отваря възможност за по-лесна регистрация в новата платформа на Левски, както и за отстъпки в различни търговски вериги. Крайната цел е минимална сума от покупките да попада в касата на Левски.

Всички карти включват услуги, свързани с кетъринга на стадион "Георги Аспарухов", музея на клуба, както и специален пакет придобивки, който зависи от категорията на картата. Ще създадем книга на членовете на Левски и всеки притежател на такава карта ще бъде записван в нея. Това ще бъде част от историята на този клуб. За всеки привърженик на Левски ще бъде гордост да присъства в тази книга.

"От събота нашият пътуващ магазин също ще може да изработва масовите членски карти - бронзова, сребърна, златна и семейна. Планували сме този магазин всяка седмица да е в различна точка на страната. Идеята е тези, които нямат достъп до интернет, да могат да си закупят от родния си град" - продължи след него и Павел Колев.

"Мисля, че днешният ден потвърждава, че клубът е тръгнал по нов път, който го връща при неговите привърженици. Членската карта дава повече, отколкото една акция. Чрез нея ти ставаш част от този клуб. Голямата стойност е официализираноето на това голямо семейство. Картите нямат за цел да спасят клуба, а да върнат магията в него" - вярва Ганев.

А Пламен Петров разкри и начините, по които феновете ще могат да си закупят картите: "След като влезете в нашия сайт вече ги има зараденi членските карти. Има специално меню за картодържателите, където феновете ще трябва да си въведат данните. Попълват се имена, имейл, ЕГН и избор на вида на картата. Единият начин на плащане във фен магазина на Левски, а следващият е като поръчка до адрес. Всичко е доста елементарно като попълване".

Изпълнителният директор Павел Колев добави, че се има за цел избягването на струпване на опашки. Освен това, той призна, че това по никакъв начин не е обвързано с оцеляването на Левски. Междувременно Левски е на финалната права в преговорите с нов генерален спонсор.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ТЕНИС

Стотици милиони: Колосалната точна сума пари, която Григор Димитров е заработил през цялата си кариера

Наскоро най-добрият български тенисист Григор Димитров отбеляза 600 поредни седмици в топ 100. Гришо се сблъска...

Реклама
Най-четени новини

виж всички