Официално: Новият генерален спонсор в Левски е факт!


Официално: Новият генерален спонсор в Левски е факт!
Снимка: Lap.bg

3341 0

Левски официално обяви в социалните си мрежи и клубния уебсайт, че е подписал договор с новия генерален спонсор на детско-юношеската си школа. Това е "Nostrolux Bulgaria". Договорът, който "сините" подписват с компанията е за срок от 2 години. Новият спонсор ще бъде на гърдите на екипите на втория отбор и детско-юношеските формации за следните възраствови групи: U14, U15, U16 и U17.

Официалното съобщение на Левски

Още: Потвъредно: Левски и Хулио Веласкес с глътка въздух - най-лошото отмина

"Nostrolux Bulgaria e новият генерален спонсор на ДЮШ на „Левски“

ПФК „Левски“ е горд да обяви, че 𝐧𝐨𝐬𝐭𝐫𝐨.𝐛𝐠 e новият генерален спонсор на Академия "Левски". Договорът е за срок от 2 години и влиза в сила от новата спортно-състезателна година. Новият спонсор ще бъде на гърдите на екипите на втория отбор и детско-юношеските формации U14, U15, U16 и U17.

„Изключително съм горд да приветствам 𝐧𝐨𝐬𝐭𝐫𝐨.𝐛𝐠 в голямото „синьо“ семейство. От името на целия клуб искам да им благодаря за подадената ръка към „Левски“ и най-вече към талантите от школата. Те са нашето бъдеще и съм радостен, че чрез този договор ще можем да им осигурим още по-добри условия за развитие“, заяви изпълнителният директор на „сините“ Даниел Боримиров.

„За нас е удоволствие да поемeм спонсорството на втория отбор и детско-юношеските формации U14, U15, U16 и U17 за сезони 2025/2026 и 2026/2027. С този ангажимент затвърждаваме вярата на нашата компания, че подкрепата за българския спорт, децата и младежите е инвестиция в по-доброто бъдеще на всички ни. Изборът на ПФК „Левски“ е обоснован от богатата традиция на клуба в развитието на подрастващи футболисти и установената база, в която младите играчи получават шанс да постигнат спортните си амбиции. Убедени сме, че нашата подкрепа ще допринесе за успехите на тези талантливи момчета. Благодарим ви за доверието и подкрепата. Вярваме, че заедно ще създадем едно по-добро бъдеще за българския спорт и за децата ни“, обяви от своя страна изпълнителният директор на 𝐧𝐨𝐬𝐭𝐫𝐨.𝐛𝐠 Милен Стефанов.

Мисията на 𝐧𝐨𝐬𝐭𝐫𝐨.𝐛𝐠 е да предлага практични решения за ежедневието, да превърне дома в по-уютно място и да подкрепя пътя към пълноценен и активен начин на живот. От компанията вярват, че развитието на общностите и спорта е обвързано с подкрепата на местната икономика", пишат "сините".

Още: Стана ясно от къде ще дойдат новите и свежи милиони в Левски

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ЦСКА

Зюмюр Бютучи от ЦСКА разгневява Ралф Рангник, баща си и... себе си с решение да напусне РБ Залцбург

Eдно от летните попълнения на ЦСКА - Зюмюр Бютичи, има нещо, за което съжалява в кариерата си дотук. И то е, че...

Най-четени новини

виж всички