Левски отново преименува стадиона - търгът за офертите е приключил

3194 0
Ръководството на Левски работи по възможността отново да си партнира с фирма, която да си плати и срещу определена сума да бъде вписана в името на стадиона. Стандартното такова е “Георги Аспарухов”, но през 2017 г. Виваком си плати, за да го ребрандира на “Vivacom Арена Георги Аспарухов”. Това беше официалното наименование до края на 2024 г.
Битката между фирмите
Търговският директор на "сините" Стела Михайлова сподели пред клубната медия, че се обсъжда коя ще е следващата фирма, но до консенсус не се е стигнало. Желаещите можеха да кандидатстват до 18.10.2024 г. и това са сторили няколко фирми:
"Не мога да задълбая много в тази тема. Имаше няколко фирми, които кандидатстваха. Тъй като говорим за име, което ще застане до името на Георги Аспарухов, ние си запазваме правото да изберем с уважение и внимание този партньор, който ще влезе. Към момента нямаме такъв избран и името си остава стадион „Георги Аспарухов“, каза Стела Михайлова пред Левски ТВ.
Рекламната позиция предоставя възможност за позициониране на търговското наименование на фасадите на Сектор "А" и Сектор "В" на стадион „Георги Аспарухов“, абонаментните карти и билетите за домакинските на мачове на представителния отбор на клуба. Тя гарантира позиция на търговското наименование в публикациите в официалните канали на клуба – www.levski.bg, официалните страници на клуба в социалните мрежи във Facebook, Instagram, TikTok и YouTube.
Срокът за изпълнение на рекламната позиция е 1 календарна година с ексклузивна опция за удължаване на срока с 1 допълнителна календарна година.
Още: Един от най-скъпоплатените в Левски ще бъде на линия за Спартак Варна?
Спартак Варна губи основен футболист за гостуването на Левски
Левски се похвали: Със сигурност сме сред най-изрядните данъкоплатци в държавата
В Италия възхитени от футболист на Левски - искат да го купят
"Ще разберем в следващите дни": Веласкес отговори по най-нашумялата тема за Левски
ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ
виж всички
Коментари