Боян Петров участва в юбилейна фотосесия преди да поеме към връх Гашербрум II


Боян Петров участва в юбилейна фотосесия преди да поеме към връх Гашербрум II
Снимка: Grand и Joy Optics

1623 0

Само месец преди да потегли на експедиция към връх Гашербрум II в Пакистан, големият български алпинист Боян Петров прие друго предизвикателство. Той засне атрактивна фотосесия по случай 15-годишнината на лидерите на пазара на оптични продукти в България – верига оптики Grand Optics и Joy Optics.

Боян, който е носител на приза „Мъж на 2016-та година“, застана пред камерата в живописния катерачен обект "Комините“ на Витоша. Така, с негова помощ, веригата символично отбеляза всички върхове, които е покорила през последните 15 години от основаването си.

Такова е и посланието на юбилейната кампания на двете най-предпочитани оптики у нас, а именно: „15 години на върха”. Затова и участието в нея на обичания български алпинист съвсем не е случайно. С непобедимия си дух, той се превърна в живо доказателство на твърдението, че човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му и, че и най-високият връх би могъл да бъде покорен, когато двигателят към целта е съчетание на мотивация, желание и воля. Именно тези три фактора, в комбинация с истинска грижа за здравето на своите клиенти, превръщат Grand Optics и Joy Optics в предпочитаните от мнозинството оптични центрове.

"Хубавото на върховете е, че от тях виждаш другите върхове и разбираш колко много имаш да работиш", сподели наскоро Боян Петров в книгата си "Първите седем" и именно тези думи се превърнаха в послание на юбилейната кампания на Grand Optics и Joy Optics. По случай своя 15-ти рожден ден, Grand Optics и Joy Optics правят страхотни подаръци до 21 май включително: всеки закупил един чифт диоптрични или слънчеви очила, получава втори безплатно. Предложението важи в цялата търговска мрежа, обхващаща 37 специализирани обекта, разположени в най-големите градове на България - София, Варна, Бургас, Пловдив, Стара Загора, Плевен и Враца.

 „За 15 години, откакто сме на пазара, наблюдаваме сериозен прогрес в грижата на българина за зрителното му здраве, наложен до голяма степен от променящите се условия на живот.“ – споделя Георги Симов, търговски директор на оптики Grand и Joy Optics. „Все повече хора осъзнават предимствата на очилата за специфични дейности, които подпомагат комфортното зрение, особено при работа със смартфони, таблети и компютри.

Затова все по-търсени са очилата с т.нар технология „дигитални стъкла“, които минимизират умората при продължителна работа с електронни устройства и в едновременно предпазват очите от вредната синя светлина със специални филтри”, обяснява г-н Симов. Също така, ставащата все по-популярна култура на туризъм и практикуване на спортове на открито, налага нуждата от носене на слънчеви очила, със задължителен UV филтър и поляризация, на открити места с интензивно лъчение.

Затова в актуалната фотосесия за 15-годишнината на Grand и Joy Optics можем да видим Боян Петров с едни от най-висококачествените и модерни марки очила, предлагани в магазините на компанията.

Вторият чифт очила е изключително важен в съвременното ни забързано ежедневие. Липса на отговорност е да спреш да извършваш основните си дейности, поради счупване или изгубване на очилата. Повече информация за кампанията „15 години на върха“ и актуалната промоция „Купи 1 чифт очила, вземи 2“ може да откриете на официалните уебсайтове www.grandoptics.bg и www.joyoptics.bg.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ТЕНИС

Кога и как Григор Димитров спечели 8-цифрена печалба пари в тениса: Периодът, направил го милионер

Първата ракета на България Григор Димитров се радва на отлична форма вече не един и два месеца. Той показва най-добрия...

Реклама
Най-четени новини

виж всички