Стартовата решетка за 2017 във Ф1 е почти готова


Стартовата решетка за 2017 във Ф1 е почти готова

2120 0

Кой къде ще кара догодина е въпрос, който е намерил отговора си за почти всеки отбор през следващия сезон. Миналата седмица Нико Хюлкенберг потвърди, че напуска Форс Индия, за да отиде в Рено и така постави още едно парче в пъзела за 2017, но все още има липсващи елементи.

Ето каква е ситуацията:

Мерцедес - и двете места за заети

Люис Хамилтън подписа с Мерцедес за още два сезона, така че няма да го мислим още дълго. Около Нико Розберг имаше повече въпросителни, защото договорът му изтичаше в края на годината, но след успешни преговори германецът все пак стигна до споразумение с тима и преподписа.

Ред Бул – и двете места са заети

Даниел Рикардо и Макс Верстапен са двама талантливи, агресивни и успешни пилоти, които Ред Бул определено трябваше да задържат и го направиха. Засега Рикардо води в квалификациите, но в неделя нещата между съотборниците са почти изравнени.

Ферари – и двете места са заети

Слуховете за Кими Райконен бяха много, но Ферари им сложиха край, когато през юли обявиха, че финландският пилот остава. Шефът на отбора Маурицио Аривабене заяви, че договорът ще свали напрежението от плещите на Кими и така двамата със Себастиан Фетел останаха съотборници за трети пореден сезон.

Форс Индия – едно свободно място

Преди няколко месеца се говореше, че Серхио Перес е пилотът, за когото не е сигурно дали ще остане, но преди две седмици мексиканецът подписа новия си договор. Този, който си отиде обаче, бе Нико Хюлкенберг. Кой ще вземе мястото му, предстои да разберем, но засега се говори за Паскал Веерлайн от Менър.

Уилямс – две свободни места

Фелипе Маса обяви, че в края на 2016 година напуска Уилямс и Формула 1, но от тима не са потвърдили кой ще заеме мястото му. Предположенията са за 17-годишния Ланс Строл, но все още няма нищо официално. Колкото до Валтери Ботас, неговият договор също не е подписан и изтича.

Дженсън Бътън, за когото толкова се говореше това лято, обяви, че се оттегля, но не точно. Британецът даде мястото си на Стофъл Вандоорн, който ще си партнира с Фернандо Алонсо за 2017, но ще е в готовност да си го върне, ако се наложи.

Торо Росо – едно свободно място

Карлос Сайнц-младши остава в Торо Росо за трети пореден сезон. 21-годишният испанец се представя добре и младежкият тим на Ред Бул е доволен от това. Кой ще е съотборникът му? Това не е сигурно. Възможно е екипът да даде още един шанс на Даниил Квят, който изгуби мястото си в Ред Бул и се върна в Торо Росо, но има твърде много чакащи таланти, които не биха разочаровали ръководството на шампионския екип-майка, като Пиер Гасли.

Хаас – едно свободно място

Ромен Грожан остава, но същото не може да се каже със сигурност за съотборника му Естебан Гутиерес. Мексиканецът няма нито една записана точка и лидерът в GP3 Шарл Льоклер с удоволствие би заел мястото му.

Рено – едно свободно място

След обявяването на Нико Хюлкенберг за 2017 стана ясно, че един от двамата настоящи пилоти на Рено си отива – Кевин Магнусен или Джолиън Палмър. А може би и двамата. Кандидати за място там са Естебан Окон от Менър и Валтери Ботас от Уилямс.

Менър – две свободни места

Две свободни или по-скоро две непотвърдени. Паскал Веерлайн и Естебан Окон могат и да останат в Менър, но все още ръководството не е обявило нищо. Засега екипът се представя добре и има записана точка.

Заубер – две свободни места

Горките Заубер нямат нито една записана точка този сезон, но поне си намериха нови собственици и представянето им на пистата като че ли се подобрява, но много бавно. Двамата им пилоти Маркус Ериксон и Фелипе Насър имат шансове да запазят местата си, но според Мониша Калтенборн още е рано да се каже.

източник: formula1.bg

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ТЕНИС

Стотици милиони: Колосалната точна сума пари, която Григор Димитров е заработил през цялата си кариера

Наскоро най-добрият български тенисист Григор Димитров отбеляза 600 поредни седмици в топ 100. Гришо се сблъска...

Реклама
Най-четени новини

виж всички