КОЙ направи опашка от спонсори на "Герена"


КОЙ направи опашка от спонсори на "Герена"
Снимка: БГНЕС

4356 1

Интересни неща се случват на "Герена" в последния месец. Веднага след смяната на караула и напускането на Тодор Батков над "синия" клуб се изля истински златен дъжд. Пред офисите на ул."Тодорини кукли" буквално се изви опашка от спонсори, които започнаха да се надпреварват да подписват рекламни договори с клуба.

Това само по себе си е похвално и би трябвало да служи за пример и на останалите отбори в България. Само че внезапният спонсорски наплив в Подуяне като цяло доста контрастира с цялостното представяне на отбора в първенствата, а и с досегашната практика на същите фирми спрямо същия клуб.

Получава се парадокса, че за няма и 30 дена Константин Баждеков сложи подписи под повече спонсорски договори, отколкото за последните 10 години, а още по-интересното е, че всичките са за по един сезон. При това преди той имаше зад гърба си титли, участие в Шампионска лига, 2 участия в групова фаза на Лига Европа и няколко титли. Златният дъжд обаче не се изсипа тогава, а сега, когато "Левски" може да се "похвали" с шест сезона без никакво отличие и две поредни неучастия в Европа, което май е рекорд в цялата история на клуба. Някакъв възход на А група като първенство също не може да бъде причина, защото нито един от останалите клубове не може да се похвали с какъвто и да е засилен интерес от страна на рекламодатели.

Каква тогава е причината? Очевадно е, че тя е новите собственици, които упорито твърдят, че не са подставени лица. Само че това е доста трудна за защитаване теория. От тримата главни акционери към днешна дата само Николай Иванов има някакъв съществен собствен бизнес. Останалите двама просто нямат ресурса да бъдат собственици на клуб като Левски и за това не са необходими никакви доказателства. Адв. Ангелов е просто адвокат, макар и на Делян Пеевски, докато Иво Тонев е известен най-вече с участието си в нощното заведение "Найт Флайт", което също едва ли генерира достатъчно средства за строежа на нов стадион и издръжката на какъвто и да е футболен клуб в някоя група, различна от А окръжна. За сметка на това обаче явно двамата са някакви маркетингови гении.

Същият Тонев успя да "договори" невероятният договор за строеж на сектор А на ст."Георги Аспарухов", според който строителят ще изгради съоръжението без пари и ще чака да си получи заслуженото от ....билети. Беглата сметка показва, че дори при средно 3000 човека в сектор А на всеки един мач и цена на билета от 20 лева АМ "Черно Море" ще си вземе парите след 10 години. Същата фирма обаче "изненадващо" за наблюдателите в момента получи различни интересни обществени поръчки в София.

Още по-интересното е, че същата строителна компания никога досега в историята си не беше печелила търгове в столицата. Подобно е положението и с най-новия спонсор ЩРАБАГ. Австрийците в прав текст си казаха, че очакват първо да спечелят едни пари и после ще инвестират на Герена. Сега с интерес очакваме да видим кой точно лот от коя магистрала ще им се падне.... А в същото време феновете се правят, че не знаят КОЙ е реалният собственик на клуба и как точно се появи опашката от спонсори.

Етикети:
Sportlive.bg

ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ


виж всички

Още по темата


Timeout


виж всички
Избрано от ТЕНИС

Кога и как Григор Димитров спечели 8-цифрена печалба пари в тениса: Периодът, направил го милионер

Първата ракета на България Григор Димитров се радва на отлична форма вече не един и два месеца. Той показва най-добрия...

Реклама
Най-четени новини

виж всички